2016-03-31

Szkolenie pt. „Postępowanie z trudnym Klientem” Gliwice, 25-26 kwiecień 2016 r.

Górnośląska Agencja Przedsiębiorczości i Rozwoju sp. z o.o. zaprasza do udziału w szkoleniu przygotowanym specjalnie dla pracowników administracji publicznej, którzy w pracy z klientami chcą doskonalić swoje postępowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych.

  • TERMIN SZKOLENIA: 25 i 26 kwietnia 2016 roku (2dni x 8 godzin                  szkoleniowych)
  • MIEJSCE SZKOLENIA: Centrum Edukacji i Biznesu Nowe Gliwice, ul. Bojkowska 37, Budynek 4 „Maszynownia”, sala 013

Głównym celem szkolenia jest kształtowanie postaw uczestników w sytuacjach problemowych w kontakcie z klientami.

W trakcie szkolenia zostaną zaprezentowane i omówione zagadnienia dotyczące:

  • psychologicznych mechanizmów oddziaływujących w sytuacji konfliktowej,
  • zasad komunikowania się z osobą poirytowaną,
  • działania zjawiska atrybucji w kontaktach interpersonalnych,
  • różnicy między zachowaniami asertywnymi, uległymi i agresywnymi.

 Korzyścią dla uczestników szkolenia będzie nabycie umiejętności:

  • zmniejszania napięcia klienta w sytuacji problemowej,
  • profesjonalnej obsługi klienta w trudnej sytuacji, nie uleganiu presji, groźbom,
    manipulacjom,
  • stosowania komunikatów asertywnych i empatycznych,
  • odmawiania bez poczucia winy w sposób łatwiejszy do zaakceptowania przez drugą stronę;

Prowadzącą szkolenie jest Pani Katarzyna Wolna-Belska, która jest trenerką z wieloletnim doświadczeniem w realizacji szkoleń, w tym również dla sektora publicznego. Uczestnicy cenią ją za bardzo wysokie kompetencje interpersonalne, rozległą wiedzę i wyjątkowo atrakcyjny sposób angażowania ich w zajęcia.

Cena szkolenia: 550,00 zł netto + 23% VAT (tj. 676,50 zł brutto) W przypadku zgłoszenia 3 osób z jednej organizacji udzielamy 10 % rabatu.

Cena obejmuje materiały edukacyjne, zaświadczenie, catering.

Zapraszamy do zapoznania się z programem szkolenia, a w przypadku wystąpienia pytań lub wątpliwości szczegółowych informacji o szkoleniu udzielają:

Grażyna Przychodaj tel.  032 339 31 23, e-mail: gprzychodaj@gapr.pl

Zofia Stompor tel. 032 339 31 46, e-mail: zstompor@gapr.pl 

Chęć uczestnictwa należy zgłosić wysyłając formularz zgłoszeniowy na adres e-mail: szkolenia@gapr.plLiczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Agenda

Formularz zgłoszeniowy

Zaproszenie

W tym serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapamiętywania ustawień i zbierania anonimowych danych dla celów statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.