Aktualności

Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego nr GAPR – MFII/2600/17/W

Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego nr GAPR – MFII/2600/17/W w ramach projektu "Moja firma – moja niezależność II".

Wybrane oferty:
Część 1: BMD Marcin Drej, data wpłynięcia oferty: 21.11.2017 r., cena: 44,00 zł/godz.
Część 2: AMG Anna Garbat, data wpłynięcia oferty: 21.11.2017 r., cena: 69,00 zł/godz.
Część 3: BMD Marcin Drej, data wpłynięcia oferty: 21.11.2017 r., cena: 46,00 zł/godz.

Konferencja ROBOTY MEDYCZNE 2017

Zapraszamy 8-9 grudnia 2017 do Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi w Zabrzu na konferencję ROBOTY MEDYCZNE 2017

W ramach konferencji zapraszamy również serdecznie na warsztaty regionalne dotyczące wykorzystania kluczowych technologii wspomagających w medycynie, realizowanych w ramach projektu KETGATE - ekosystem umożliwiający dostęp do infrastruktury i usług dedykowanych MŚP wykorzystujących kluczowe technologie wspomagające (KET).

Wstęp wolny – prosimy o przesłanie potwierdzenia przybycia na adres: medsilesia@gapr.pl

Program konferencji

Ogłoszenie o naborze wniosków o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego

Ogłaszamy nabór wniosków o przyznanie podstawowego wsparcia pomostowego w ramach projektu "(Nie)pełnosprawni w swojej firmie".

 

 

Znamy najbardziej innowacyjne firmy w regionie - Gala rozdania nagród Innowator Śląska 2016 już za nami!

W dniu 17 listopada 2017 r. w Gliwicach, podczas II Festiwalu Innowacji i Technologii, odbyła się uroczysta gala rozdania nagród w konkursie „Innowator Śląska 2016”, połączona z panelem dyskusyjnym „Innowacje – Startupy – Rozwój – Finansowanie”. Oba wydarzenia zostały zorganizowane i sfinansowane z projektu Enterprise Europe Network w ramach programu ramowego na rzecz konkurencyjności przedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw 2014-2020 COSME, jak również ze środków własnych GAPR sp. z o.o.

Nabór do projektu

Informujemy, że z dniem 20 listopada 2017 r. uruchomiliśmy nabór do projektu "Dofinansowanie usług rozwojowych dla MŚP z terenów rewitalizowanych Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego" w Punkcie Obsługi Klienta w Gliwicach. Więcej informacji i dokumenty zgłoszeniowe znajdują się na stronie internetowej projektu pod adresem: www.psf.gapr.pl.

Ruszył nabór do projektu scale-up !

Ośrodek Enterprise Europe Network przy Górnośląskiej Agencji Przedsiębiorczości i Rozwoju sp. z o.o. w Gliwicach  ogłasza nabór firm zainteresowanych uzyskaniem bezpłatnych usług wspierających wejście firmy na rynki zagraniczne: szkolenia, coaching, mentoring oraz możliwość dofinansowania udziału w zagranicznej konferencji/targach w 2018 roku.

 

 



2014-11-07

Zakup materiałów biurowych

W związku z realizacją projektu pt. „W pracy ważny (nie)pełnosprawny” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Górnośląska Agencja Przedsiębiorczości i Rozwoju sp. z o.o. zaprasza do składania ofert na materiały biurowe w trybie zapytania o cenę.

Lp.

Nazwa

Ilość

1

Papier IQ ALLROUND A4 80g

10 ryz

2

Toner do drukarki HP Color Laser Jet CP 2025 (CC530A – black) - oryginał

1 szt.

3

Koszulki krystaliczne Esselte A4 (100szt./op.)

5 op.

4

Koszulki poszerzane Esselte Maxi A4 (25szt./op.)

5 op.

5

Korektor w taśmie Tipp-Ex Mini Pocket Mouse (szer. 5mm)

2 szt.

6

Okładki do bindowania skóropodobne (niebieskie)

2 op.

7

Folia do bindowania (transparentny)

2 op.

8

Płyty CD Verbatim

50 szt.

9

Płyty DVD Verbatim

25 szt.

10

Kalkulator CASIO HL-820VER

1 szt.

11

Chusteczki do czyszczenia ekranów LCD APLI (100szt./op.)

2 op.

12

Polecenie wyjazdu służbowego M&P (typ: 505-3)

2 szt.

13

Żelopis Pentel energel BLN75-C 0,5 mm (niebieski)

5 szt.

14

Wkład do Pentel Energel LRN5-C (niebieski)

5 szt.

15

Dziennik korespondencyjny (10 pozycji na jednej kartce, 100 kartkowy)

1 szt.

16

Teczka skrzydłowa Caribic VAUPE (tektura z folią PP, zamykana na gumkę, 2cm, różowa)

2 szt.

17

Teczka skrzydłowa z gumką VAUPE (tektura z folią PP, grzbiet 4 cm, czerwona)

1 szt.

18

Teczka BOX Caribic VAUPE (tektura z folią PP, zamykana na gumkę, 5cm, różowa)

1 szt.

19

Teczka segregująca LEITZ (6 przekładek, czerwona)

2 szt.

20

Spinacze biurowe (małe, kolorowe)

2 op.

21

Długopis PARKER VECTOR stalowy

1 szt.

22

Długopis PARKER VECTOR czarny

1 szt.

23

Wkład do długopisu PARKER (niebieski)

2 szt.

24

Ołówek automatyczny Rotring Tikky 0,5mm

1 szt.

25

Wkłady do ołówka automatycznego Rotring HB 0,5mm

1 op.

26

Segregator A4 (50 mm, wzmocnione metalową listwą na dole, szary)

6 szt.

27

Cienkopis Triplus Fineliner S334 STAEDTLER (czerwony)

1 szt.

28

Cienkopis Triplus Fineliner S334 STAEDTLER (czarny)

1 szt.

29

Mazak wodoodporny Herlitz Colli-marker (czarny i czerwony)

2 szt.

30

Samoprzylepne zakładki indeksujące Post-it (683-VAD1, zestaw promocyjny: 2x zakładki wąskie + 2 x zakł. Strzałki)

1 op.

31

Kubek magnetyczny na spinacze Fellowes Office Suites

2 szt.

32

Zakładki indeksujące DONAU (5 kolorów)

2 op.

33

Pojemnik na dokumenty ESSELTE Europost Vivida (czerwony)

3 szt.

34

Baterie alkaliczne 9V

2 szt.

35

Koperty C4 SK białe

50 szt.

36

Ołówek Stabilo Othello HB (bez gumki)

3 szt.

37

Gumka PENTEL mała

2 szt.

38

Taśma klejąca ekonomiczna Scotch

3 szt.

39

Klej w sztyfcie Donau

2 szt.

40

Zszywacz SAX 39 czerwony

1 szt.

41

Rozszywacz

1 szt.

Czas na realizację 10 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia, pod rygorem utraty mocy przez zamówienie. 

Dodatkowo informujemy, że w przypadku złożenia zamówienia w Państwa firmie, podczas dostarczania towaru konieczna będzie obecność Państwa pracownika, zaś samo dostarczenie towaru musi się odbyć osobiście przez firmę a nie za pośrednictwem np. firmy kurierskiej.
Forma płatności: przelew.
Prosimy o dostarczenie informacji cenowej do dnia 14 listopada 2014r. do godz. 15:00 na mail: milnicka@gapr.pl  (podpisana przez osobę uprawnioną i zeskanowana oferta) lub faksem: 32 33 93 117 lub osobiście/pocztą.

Oferty złożone po terminie, niekompletne, częściowe, wariantowe lub złożone na formularzu innym niż dostarczony przez Zamawiającego nie będą rozpatrywane.
Zastrzegamy sobie prawo do zamówienia wybranych elementów z powyższej specyfikacji. Oferty oceniane będą pod względem najniższej sumarycznej ceny brutto pozycji ze złożonej oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru oferty bez podania przyczyny.
W przypadku pytań proszę o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 32 339 31 66 z Panią Magdaleną Ilnicką-Majchrzak.

Zapraszamy do składania ofert,

Z poważaniem,

Bogdan Traczyk
Prezes Zarządu

Załączniki:
Załącznik nr 1 – forumularz ofertowy.doc

W tym serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapamiętywania ustawień i zbierania anonimowych danych dla celów statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.