Aktualności

Spotkanie informacyjne nt. Zasad finansowania szkoleń i doradztwa dla firm w ramach podmiotowego systemu finansowania w woj. śląskim

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym spotkaniu informacyjnym dla przedsiębiorców pt. Zasady finansowania szkoleń i doradztwa dla firm w ramach podmiotowego systemu finansowania w woj. śląskim.

Spotkanie, odbędzie się 30.05.2018r. w godz. 9:00 – 11:30 w Centrum Edukacji i Biznesu Nowe Gliwice, Budynek 4 „Maszynownia” sala 013.

Nabór na stanowisko Specjalisty

Górnośląska Agencja Przedsiębiorczości i Rozwoju sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty w Dziale Doradztwa, Szkoleń i Marketingu Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii.

Przedłużony nabór na Specjalistę ds. działań promocyjno-informacyjnych w projektach międzynarodowych!!!

Górnośląska Agencja Przedsiębiorczości i Rozwoju sp. z o.o. z Gliwic poszukuje osoby na stanowisko specjalisty ds. działań promocyjno- informacyjnych w projektach międzynarodowych.

Zapraszamy na spotkanie „Nauka dla Biznesu – Biznes dla Nauki – RAZEM DLA INNOWACYJNEJ GOSPODARKI”

Górnośląska Agencja Przedsiębiorczości i Rozwoju sp. z o.o., jako lider konsorcjum Obserwatorium Specjalistycznego w obszarze Technologie dla Medycyny, zaprasza 9 maja 2018 r. do Katowic na spotkanie pn. „Nauka dla Biznesu – Biznes dla Nauki – RAZEM DLA INNOWACYJNEJ GOSPODARKI”, w którym udział wezmą eksperci z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.

OBRADY KAPITUŁY KONKURSOWEJ - INNOWATOR ŚLĄSKA 2017

23 kwietnia 2018 r. na terenie Centrum Edukacji i Biznesu „Nowe Gliwice” zebrała się Kapituła Konkursowa, by omówić Deklaracje Uczestnictwa Konkursu Innowator Śląska 2017 i dokonać oceny złożonej dokumentacji pod względem merytorycznym, by w efekcie wybrać zgłoszenia do II etapu X jubileuszowej edycji Konkursu. To wcale nie było proste zadanie...

NABÓR NA STANOWISKO: -SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW MIEDZYNARODOWYCH

Górnośląska Agencja Przedsiębiorczości i Rozwoju sp. z o.o. z Gliwic przedłuża nabór na stanowisko specjalisty ds. projektów międzynarodowych. Wymagane dokumenty należy przesłać w formie elektronicznej na adres e-mail: bkrawczyk@gapr.pl do dnia 27. kwietnia  2018 lub złożyć osobiście/pocztą na adres Górnośląskiej Agencji Przedsiębiorczości i Rozwoju sp. z o.o. o ważności aplikacji decyduje data wpłynięcia dokumentów do Górnośląskiej Agencji Przedsiębiorczości i Rozwoju sp. z o.o.

 



2014-11-07

Zakup materiałów biurowych

W związku z realizacją projektu pt. „W pracy ważny (nie)pełnosprawny” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Górnośląska Agencja Przedsiębiorczości i Rozwoju sp. z o.o. zaprasza do składania ofert na materiały biurowe w trybie zapytania o cenę.

Lp.

Nazwa

Ilość

1

Papier IQ ALLROUND A4 80g

10 ryz

2

Toner do drukarki HP Color Laser Jet CP 2025 (CC530A – black) - oryginał

1 szt.

3

Koszulki krystaliczne Esselte A4 (100szt./op.)

5 op.

4

Koszulki poszerzane Esselte Maxi A4 (25szt./op.)

5 op.

5

Korektor w taśmie Tipp-Ex Mini Pocket Mouse (szer. 5mm)

2 szt.

6

Okładki do bindowania skóropodobne (niebieskie)

2 op.

7

Folia do bindowania (transparentny)

2 op.

8

Płyty CD Verbatim

50 szt.

9

Płyty DVD Verbatim

25 szt.

10

Kalkulator CASIO HL-820VER

1 szt.

11

Chusteczki do czyszczenia ekranów LCD APLI (100szt./op.)

2 op.

12

Polecenie wyjazdu służbowego M&P (typ: 505-3)

2 szt.

13

Żelopis Pentel energel BLN75-C 0,5 mm (niebieski)

5 szt.

14

Wkład do Pentel Energel LRN5-C (niebieski)

5 szt.

15

Dziennik korespondencyjny (10 pozycji na jednej kartce, 100 kartkowy)

1 szt.

16

Teczka skrzydłowa Caribic VAUPE (tektura z folią PP, zamykana na gumkę, 2cm, różowa)

2 szt.

17

Teczka skrzydłowa z gumką VAUPE (tektura z folią PP, grzbiet 4 cm, czerwona)

1 szt.

18

Teczka BOX Caribic VAUPE (tektura z folią PP, zamykana na gumkę, 5cm, różowa)

1 szt.

19

Teczka segregująca LEITZ (6 przekładek, czerwona)

2 szt.

20

Spinacze biurowe (małe, kolorowe)

2 op.

21

Długopis PARKER VECTOR stalowy

1 szt.

22

Długopis PARKER VECTOR czarny

1 szt.

23

Wkład do długopisu PARKER (niebieski)

2 szt.

24

Ołówek automatyczny Rotring Tikky 0,5mm

1 szt.

25

Wkłady do ołówka automatycznego Rotring HB 0,5mm

1 op.

26

Segregator A4 (50 mm, wzmocnione metalową listwą na dole, szary)

6 szt.

27

Cienkopis Triplus Fineliner S334 STAEDTLER (czerwony)

1 szt.

28

Cienkopis Triplus Fineliner S334 STAEDTLER (czarny)

1 szt.

29

Mazak wodoodporny Herlitz Colli-marker (czarny i czerwony)

2 szt.

30

Samoprzylepne zakładki indeksujące Post-it (683-VAD1, zestaw promocyjny: 2x zakładki wąskie + 2 x zakł. Strzałki)

1 op.

31

Kubek magnetyczny na spinacze Fellowes Office Suites

2 szt.

32

Zakładki indeksujące DONAU (5 kolorów)

2 op.

33

Pojemnik na dokumenty ESSELTE Europost Vivida (czerwony)

3 szt.

34

Baterie alkaliczne 9V

2 szt.

35

Koperty C4 SK białe

50 szt.

36

Ołówek Stabilo Othello HB (bez gumki)

3 szt.

37

Gumka PENTEL mała

2 szt.

38

Taśma klejąca ekonomiczna Scotch

3 szt.

39

Klej w sztyfcie Donau

2 szt.

40

Zszywacz SAX 39 czerwony

1 szt.

41

Rozszywacz

1 szt.

 

Czas na realizację 10 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia, pod rygorem utraty mocy przez zamówienie. 

Dodatkowo informujemy, że w przypadku złożenia zamówienia w Państwa firmie, podczas dostarczania towaru konieczna będzie obecność Państwa pracownika, zaś samo dostarczenie towaru musi się odbyć osobiście przez firmę a nie za pośrednictwem np. firmy kurierskiej.
Forma płatności: przelew.
Prosimy o dostarczenie informacji cenowej do dnia 14 listopada 2014r. do godz. 15:00 na mail: milnicka@gapr.pl  (podpisana przez osobę uprawnioną i zeskanowana oferta) lub faksem: 32 33 93 117 lub osobiście/pocztą.

Oferty złożone po terminie, niekompletne, częściowe, wariantowe lub złożone na formularzu innym niż dostarczony przez Zamawiającego nie będą rozpatrywane.
Zastrzegamy sobie prawo do zamówienia wybranych elementów z powyższej specyfikacji. Oferty oceniane będą pod względem najniższej sumarycznej ceny brutto pozycji ze złożonej oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru oferty bez podania przyczyny.
W przypadku pytań proszę o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 32 339 31 66 z Panią Magdaleną Ilnicką-Majchrzak.

Zapraszamy do składania ofert,

Z poważaniem,

Bogdan Traczyk
Prezes Zarządu

Załączniki:
Załącznik nr 1 – forumularz ofertowy.doc

W tym serwisie wykorzystywane są pliki cookies. Stosujemy je w celach zapamiętywania ustawień i zbierania anonimowych danych dla celów statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej.