W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy – zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1), zwanego dalej w skrócie „RODO”, iż:
I. Administrator danych.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Górnośląska Agencja Przedsiębiorczości i Rozwoju sp. z o.o. z siedzibą władz przy ul. Wincentego Pola 16, 44-100 GLIWICE, tel. +48 32 33 93 110, faks +48 32 33 93 117, e-mail: gapr@gapr.pl
II. Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@gapr.pl
2) pisemnie na adres siedziby Administratora.
III. Podstawa prawna i cele przetwarzania danych osobowych.
Przetwarzanie realizowane jest na podstawie Pani/Pana zgody w celach:
1) zarejestrowania uczestnika podczas cyklu szkoleń online w ramach „Akademii Eksportera w kryzysie”,
2) marketingu usług i produktów własnych Administratora.
IV. Odbiorcy danych osobowych.
Dane w postaci imienia mogą zostać upublicznione na platformie szkoleniowej w czacie podczas wydarzenia.
Pozostałe dane przekazane podczas rejestracji (imię, nazwisko, adres e-mail) będą przekazywane innym podmiotom uprawnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa, w tym jednostkom kontrolującym oraz podmiotom którym administrator powierzył dane na prowadzenie szkolenia – EUROSPEKTRUM s.c. z siedzibą we Wrocławiu (50-257) przy ulicy Drobnera 36/19.
V. Okres przechowywania danych osobowych.
1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu uczestnictwa podczas cyklu szkoleń online, dla których zostały zebrane zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Po spełnieniu celu uczestnictwa w konferencji, dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres 10 lat, chyba że przepisy szczególne powszechnie obowiązującego prawa stanowią inaczej.
3. Dane osobowe do celów marketingu usług i produktów własnych będą przetwarzane do czasu wycofania zgody na usługi marketingowe.
VI. Prawa osób, których dane dotyczą, w tym dostępu do danych osobowych.
Na zasadach określonych przepisami RODO, posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora:
1) dostępu do treści swoich danych osobowych,
2) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
3) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych w momencie gdy prawidłowość przetwarzania danych osobowych jest kwestionowana,
4) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
5) prawo do usunięcia danych osobowych
6) prawo do wycofania zgody w każdym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
VII. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych osobowych.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne jednak konieczne by uczestniczyć w cyklu szkoleń online w ramach Akademii Eksportera w kryzysie.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych do celów marketingowych jest dobrowolne.
IX. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie.
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. Pani/Pana dane nie będą profilowane.