logo unii

pl / en

BIP

Nabór 9 (05.05.2025 – 09.05.2025) – szkolenie/walidacja/certyfikacja (10.17 FESL)

pobierz pdf
logotyp


FISZKA ZGŁOSZENIOWA

do projektu pn. „Wsparcie osób dorosłych z subregionu centralnego województwa śląskiego w zakresie nabywania zielonych kompetencji/kwalifikacji”

numer projektu: FESL.10.17-IP.02-076B/23
Beneficjent: Górnośląski Akcelerator Przedsiębiorczości Rynkowej sp. z o.o.








kobieta
mężczyzna










Dotyczy pkt 7 i 8 – należy wybrać jedną z poniższych opcji, pamiętaj jednak, że konieczne będzie jej udokumentowanie:


To jest min. 3 miesiące przed złożeniem fiszki zgłoszeniowej do projektu, we wskazanym miejscu. Przez stałe zamieszkanie należy rozumieć zamieszkanie w określonej miejscowości pod oznaczonym adresem z zamiarem stałego pobytu. O miejscu zamieszkania decydują występujące łącznie dwie przesłanki faktyczne: przebywanie w znaczeniu fizycznym w określonej miejscowości i zamiar stałego pobytu. Na stałość pobytu w danej miejscowości wskazuje skupienie w niej życiowej aktywności, związanej z pracą czy rodziną









Osoba uczestnicząca w projekcie nie może być zarejestrowana w CEIDG, dotyczy to osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz wspólników spółki cywilnej (w tym osób z zawieszoną działalnością)
tak
nie

W ramach projektu możesz wybrać jeden z dwóch typów wsparcia:
1) ścieżka wsparcia typ I – wsparcie zapewniające uczestnikowi projektu spotkania z doradcą zawodowym wcelu sporządzenia analizy potrzeb rozwojowych. Podpisywane są dwie umowy: umowa uczestnictwa i umowa wsparcia rozwojowego. Osoba zainteresowana projektem, na etapie składania fiszki i dostarczania dokumentów zgłoszeniowych, nie musi mieć wybranych usług rozwojowych, które chce zrealizować. Jeśli wybierasz tę ścieżkę wsparcia – zaznacz w punkcie 10 deklarację udziału w doradztwie zawodowym – TAK;
2) ścieżka wsparcia typ II – wsparcie z pominięciem analizy potrzeb rozwojowych. Podpisywana jest tylko jedna umowa w ramach projektu, tj. umowa wsparcia rozwojowego. Osoba zainteresowana Projektem, na etapie składania dokumentów zgłoszeniowych musi mieć wybrane usługi, których karty składa wraz z dokumentami zgłoszeniowymi. Jeśli wybierasz tę ścieżkę wsparcia – zaznacz w punkcie 10 deklarację udziału w doradztwie zawodowym – NIE.



tak
nie

tak
nie

tłumacz polskiego języka migowego (PJM)
pętla indukcyjna
wsparcie asystenta na przykład: osoby niewidomej, osoby głuchoniewidomej, osoby z niepełnosprawnością ruchową
pokój dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
nie potrzebuję usług dostępnościowych
inne: proszę wskazać jakie

PYTANIA WIĄŻĄCE SIĘ Z MOŻLIWOŚCIĄ OTRZYMANIA PUNKTÓW

Jeżeli chcesz zdobyć punkty na etapie rekrutacji zgodnie z zapisami Regulaminu naboru do projektu (§ 2. Procedura rekrutacyjna do projektu), odpowiedz na poniższe pytania.

Pamiętaj, że zaznaczenie odpowiedzi „tak” w pytaniach 13-15 wiąże się z koniecznością dostarczenia na etapie składania formularza zgłoszeniowego odpowiedniego dokumentu potwierdzającego dany status. Jeżeli zaznaczysz odpowiedź przy którymkolwiek pytaniu, a nie dostarczysz wymaganych dokumentów, Twój wniosek o udział w projekcie zostanie odrzucony, a Ty nie zostaniesz zakwalifikowany/a do projektu.

Jeśli zaznaczysz odpowiedź „tak” w pytaniach 16-17, a na etapie wyboru usługi nie będziesz spełniać tego warunku, to umowa uczestnictwa zostanie z Tobą rozwiązana. Dodatkowo w przypadku odpowiedzi „tak” w pytaniu 16 wiedz, że Twój udział w usłudze musi zakończyć się pozytywnym wynikiem egzaminu i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego nabycie kwalifikacji. W innym przypadku nie dofinansujemy wybranej przez Ciebie usługi.




należącą do grupy osób znajdujących się w niekorzystnej sytuacji? (Do grupy w niekorzystnej sytuacji należy w szczególności osoba:
a) w kryzysie bezdomności lub dotknięta wykluczeniem z dostępu do mieszkań (w rozumieniu Wytycznych dotyczących realizacji projektów z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w regionalnych programach na lata 2021-2027),
b) należąca do mniejszości, w tym społeczności marginalizowanych, takich jak np. Romowie,
c) z niepełnosprawnością (w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub osoby z zaburzeniami psychicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego),
d) z wykształceniem co najwyżej ponadgimnazjalnym (poziom 3 Międzynarodowej standardowej klasyfikacji edukacji),
e) bezrobotna (w celu uzyskania dodatkowego punktu na etapie rekrutacji istnieje konieczność udokumentowania statusu osoby bezrobotnej/ osoby poszukującej pracy),
f) w wieku co najmniej 55 lat ).



UWAGA!


Zapoznaj się z katalogiem dokumentów wymienionych w § 2 ust. 7 pkt 1d Regulaminu naboru do projektu, którymi będziesz mógł potwierdzić przynależność do grupy osób w niekorzystnej sytuacji.

Jeśli spełniasz warunek f, tzn. jesteś osobą w wieku co najmniej 55 lat, nie ma konieczności dostarczania dokumentu potwierdzającego ten fakt – weryfikacja odbędzie się na podstawie podanego numeru PESEL i daty urodzenia.




zaznacz „tak” wyłącznie wtedy, gdy zamieszkujesz w powiecie pszczyńskim (w takiej sytuacji podaj również adres stałego zamieszkania w pytaniu 7)











INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH DLA KANDYDATÓW/UCZESTNIKÓW PROJEKTU:
„Wsparcie osób dorosłych z subregionu centralnego Województwa Śląskiego w zakresie nabywania zielonych kompetencji /kwalifikacji” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 Współfinansowanego Ze Środków Funduszu Na Rzecz Sprawiedliwej Transformacji. Nr Umowy FESL.10.17-IP.02-076B/23-00.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (Dz. Urz. UE. L 119 z 4 maja 2016 r., s.1-88), informujemy, że:



  1. ADMINISTRATOR DANYCH
    Administratorem danych osobowych jest Górnośląski Akcelerator Przedsiębiorczości Rynkowej sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach, adres: ul. Wincentego Pola 16, 44-100 Gliwice, tel. +48 32 33 93 110, e-mail: gapr@gapr.pl
    Administrator pełni rolę Beneficjenta programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027. Kontakt z administratorem dostępny jest z wykorzystaniem wskazanych wyżej danych kontaktowych.
  2. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
    Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
    • pod adresem poczty elektronicznej: iod@gapr.pl
    • pisemnie na adres siedziby Administratora.

  3. CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
    Dane osobowe przetwarzamy w związku z realizacją zadań określonych w umowie o dofinansowanie projektu Wsparcie osób dorosłych z subregionu centralnego województwa śląskiego w zakresie nabywania zielonych kompetencji/kwalifikacji w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji (Nr Umowy: FESL.10.17-IP.02-076B/23-00). Wobec powyższego dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (FE SL 2021-2027), w szczególności w celu rekrutacji do projektu, określania kwalifikowalności uczestników projektu, zawarcia, wykonania i rozliczenia umowy, udzielania wsparcia, monitorowania, sprawozdawczości, komunikacji, publikacji, ewaluacji, analiz, ekspertyz, zarządzania finansowego, weryfikacji i audytów oraz do celów rejestracji i przechowywania w formie elektronicznej danych dotyczących projektu, archiwizacji dokumentacji, prowadzenia działań informacyjno – promocyjnych, wykrywania nieprawidłowości, nakładania korekt finansowych, odzyskiwania środków wypłaconych w związku z realizacją projektu, rozliczania finansowego projektu na etapie weryfikacji wniosków o płatność. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji wyżej wymienionego celu. Odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości podjęcia stosownych działań.
  4. PODSTAWA PRZETWARZANIA:
      Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe, w związku z tym, że:
    • przetwarzanie danych jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, lub przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO).
    • zobowiązuje nas do tego prawo (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, art. 9 ust. 2 lit. g) RODO ):
    • Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiające wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej; („rozporządzenie ogólne”), w szczególności art. 44, art. 69, art. 72-74, art. 76, art. 82.
    • Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1056 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiające Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji („rozp. FST”)
    • Ustawa z dnia 28 kwietnia 2022 roku o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027(„ustawa wdrożeniowa”)
  5. ŹRÓDŁO DANYCH OSOBOWYCH
    Dane pozyskujemy bezpośrednio od osób, których one dotyczą, albo od instytucji i podmiotów zaangażowanych w realizację Programu, w tym w szczególności od wnioskodawców, beneficjentów, partnerów.
  6. INFORMACJE O ODBIORCACH DANYCH
    Dostęp do Państwa danych osobowych mają pracownicy i współpracownicy administratora. Ponadto Państwa dane osobowe mogą być powierzane lub udostępniane:
    • podmiotom, którym zleciliśmy wykonywanie zadań w ramach projektu;
    • podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
    • organom Komisji Europejskiej, ministrowi właściwemu do spraw finansów publicznych, prezesowi zakładu ubezpieczeń społecznych
    • podmiotom, które wykonują dla nas usługi, w tym podmiotom wykonującym usługi związane z obsługą i rozwojem systemów teleinformatycznych, a także zapewnieniem łączności, np. dostawcom rozwiązań IT i operatorom telekomunikacyjnym.
  7. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
    Dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w punkcie 3.
  8. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
    Przysługuje Państwu:
    • prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz informacji na temat sposobu ich przetwarzania, w tym otrzymania ich kopii (art. 15 RODO);
    • prawo żądania sprostowania danyc (art. 16 RODO);
    • prawo żądania usunięcia danych (art. 17 RODO);
    • prawo ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO);
    • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO);
    • prawo do przeniesienia swoich danych osobowych (art. 20 RODO).
    Poszczególne prawa można realizować kontaktując się z administratorem danych lub inspektorem ochrony danych.
    Ponadto istnieje możliwość wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Kontakt do Urzędu Ochrony Danych Osobowych:https://uodo.gov.pl/pl/p/kontakt.
  9. OBOWIĄZEK PODANIA DANYCH
    Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uczestnictwa w projekcie.
  10. ZAUTOMATYZOWANE PRZETWARZANIE I PROFILOWANIE
    Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania.
  11. PRZEKAZYWANIE DANYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO
    Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

Z klauzulą informacyjną Instytucji Pośredniczącej można się zapoznać pod linkiem:
https://gapr.pl/oferta/projekty-unijne/aktualne-projekty-unijne/zielone-kompetencje/dokumenty-do-pobrania

Informujemy, że dane osobowe uczestników Projektu mogą być przetwarzane również przez ministra właściwego do spraw rozwoju regionalnego w związku z realizacją zadań związanych z koordynacją i wdrażaniem Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+). Szczegółowe informacje znajdują się pod adresem:
https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/ogolne-zasady-przetwarzania-danych-osobowych-w-ramach-funduszy-europejskich/ogolne-zasady-przetwarzania-danych-osobowych-fe-2021-2027/


1 w rozumieniu definicji stałego zamieszkania wskazanego w pkt 7 fiszki
2 Kwalifikacje są rozumiane jako określony zestaw efektów uczenia się w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych nabytych w edukacji pozaformalnej, zgodnych z ustalonymi wymaganiami dla danej kwalifikacji, których osiągnięcie zostało sprawdzone w walidacji oraz formalnie potwierdzone przez instytucję uprawnioną do certyfikowania. Etapy walidacji i certyfikowania odbywające się w podmiotach do tego uprawnionych, niezarejestrowanych w BUR, nie mogą stanowić odrębnej usługi rozwojowej.

Nabór dotyczy usług rozwojowych typu szkolenie/walidacja/certyfikacja. Termin naboru od 05.05.2025 – 09.05.2025.

PRZECZYTAJ JAK PRAWIDŁOWO WYSŁAĆ FISZKĘ !

  1. Sprawdź czy prawidłowo uzupełniłeś/aś wszystkie dane (np. imię i nazwisko w odpowiednich rubrykach, prawidłowy adres e-mail, kod oraz miejscowość dla punktu 7 LUB 8). Zwróć uwagę na komunikaty w przypadku błędów – ponownie wypełnij fiszkę w sposób prawidłowy zgodnie z instrukcją lub skontaktuj się z naszym konsultantem.
  2. Wybierz przycisk „Wyślij”. Nie dokonuj wydruku strony do PDF.
  3. Pobierz fiszkę w formacie PDF. Nie zmieniaj nazwy pliku. W pobranym pliku znajdziesz swój indywidualny numer fiszki. Będzie Ci potrzebny do sprawdzenia listy rankingowej.
  4. Podpisz fiszkę elektronicznie (podpis zaufany lub kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis osobisty) – sprawdź instrukcję w zakładce Podpis elektroniczny – instrukcja lub skontaktuj się z naszym konsultantem 534 657 310.
  5. Wyślij fiszkę na adres 1017centralny@gapr.pl. Sprawdź listę rankingową fiszek, którą opublikujemy na naszej stronie w dniu 14 maja.

 

 Nie rozpatrujemy fiszek złożonych poza terminem naboru. Kolejność zgłoszeń nie ma znaczenia.

Jedna osoba może złożyć tylko jedną fiszkę zgłoszeniową w niniejszym naborze. W przypadku powtórnej wysyłki fiszki przez tę samą osobę, weryfikowana jest tylko fiszka, która jako pierwsza w kolejności wpłynęła na konto e-mailowe operatora. Operator nie weryfikuje pozostałych fiszek.

 

UWAGA – zapoznaj się z Regulaminem naboru do projektu oraz listą dokumentów, które należy dostarczyć na kolejnym etapie rekrutacji.

Nabór kierujemy wyłącznie do osób, które:

  • stale zamieszkują (min. 3 miesiące od dnia złożenia fiszki) lub pracują na terenie subregionu centralnego – w pkt 7 LUB 8 fiszki wpisz zarówno KOD POCZTOWY jak i MIEJSCOWOŚĆ (Subregion centralny województwa śląskiego: powiaty: będziński, bieruńsko-lędziński, gliwicki, lubliniecki, mikołowski, pszczyński, tarnogórski, zawierciański, miasta na prawach powiatu: Bytom, Chorzów, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Jaworzno, Katowice, Mysłowice, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Świętochłowice, Tychy, Zabrze). 
  • w ramach projektu skorzystają z usług rozwojowych prowadzących do nabycia zielonych kwalifikacji/ kompetencji potrzebnych w zielonych miejscach pracy w celu budowy zielonej gospodarki – deklarujesz w pkt 11 fiszki (pamiętaj, jeśli na etapie wyboru usługi nie spełnisz tego warunku to umowa uczestnictwa zostanie z Tobą rozwiązana)

Dodatkowo informujemy jeżeli chcesz zdobyć punkty na etapie rekrutacji:

  • Zaznaczenie odpowiedzi „tak” w pytaniach 13-15 wiąże się z koniecznością dostarczenia na etapie składania formularza zgłoszeniowego odpowiedniego dokumentu potwierdzającego dany status. Jeżeli zaznaczysz odpowiedź przy którymkolwiek pytaniu a nie dostarczysz wymaganych dokumentów, Twój wniosek o udział w projekcie zostanie odrzucony a Ty nie zostaniesz zakwalifikowany/a do projektu. Najpierw sprawdź  jakie dokumenty należy dostarczyć –Regulamin naboru do projektu.
  • Pytanie 15 dotyczy osób stale zamieszkujących na terenach subregionu centralnego, na których wprowadzono stan klęski żywiołowej (powiat pszczyński).
  • Jeśli zaznaczysz odpowiedź „tak” w pytaniach 16-17, a na etapie wyboru usługi nie będziesz spełniać tego warunku to umowa uczestnictwa zostanie z Tobą rozwiązana.
  • W przypadku odpowiedzi „tak” w pytaniu 16 wiedz, że zakres Twojej usługi rozwojowej musi być powiązany z obszarami technologicznymi wskazanymi w Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 oraz Programie Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030, tzn. musi być związany z technologiami: medyczną, energetyczną i górniczą, dla ochrony środowiska, informacyjną i telekomunikacyjną, a także produkcją i przetwarzaniem materiałów, transportem i infrastrukturą transportową, przemysłem maszynowym, samochodowym, lotniczym i górniczym oraz nanotechnologiami i nanomateriałami.
  • Jeśli zaznaczysz odpowiedź „tak” w pytaniu 17, a na etapie wyboru usługi nie będziesz spełniać tego warunku to umowa uczestnictwa zostanie z Tobą rozwiązana. Dodatkowo wiedz, że Twój udział w usłudze musi zakończyć się pozytywnym wynikiem egzaminu i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego nabycie kwalifikacji. W innym przypadku nie dofinansujemy wybranej przez Ciebie usługi. Twoja karta usługi powinna zawierać egzamin oraz opis kwalifikacji.

 

W fiszce należy podać adres dla prawidłowo funkcjonującej i na bieżąco monitorowanej skrzynki e-mail, wraz ze wszystkimi jej folderami, np. spam.

 

Podpis elektroniczny – podpis elektroniczny, podpis zaufany lub podpis osobisty (rozumiany jako zaawansowany podpis elektroniczny zgodnie z definicją znajdującą się na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty).