W związku z przeprowadzonym naborem fiszek zgłoszeniowych w ramach projektu „Wsparcie osób dorosłych z subregionu centralnego województwa śląskiego w zakresie nabywania zielonych kompetencji/kwalifikacji” w okresie 23.09.2024-27.09.2024 na usługę: szkolenie/certyfikacja/walidacja, poniżej zamieszczamy podstawową listę rankingową fiszek zgłoszeniowych.
GAPR N3 Podstawowa lista rankingowa_02.10.2024
Zgodnie z §2 ust. 5 punkt 3 Regulaminu naboru do projektu podstawowa lista rankingowa obejmuje wszystkie fiszki zgłoszeniowe poprawnie złożone w tym:
- fiszki zgłoszeniowe przyjęte do projektu w ramach wartości dofinansowania dostępnej w danej rundzie naboru (tj. wstępnie zakwalifikowane do projektu),
- fiszki zgłoszeniowe przyjęte i zarejestrowane poza dostępną wartością dofinansowania (niezakwalifikowane do dalszego etapu).
Jeżeli więcej fiszek uzyskało taką samą liczbę punktów – pod uwagę było brane kryterium wiekowe.
Jedna osoba może złożyć tylko jedną fiszkę zgłoszeniową w danej rundzie naboru u wybranego przez siebie operatora. W przypadku powtórnej wysyłki fiszki w niniejszym naborze przez tę samą osobę, weryfikowana była tylko fiszka, która jako pierwsza w kolejności wpłynęła na konto e-mailowe operatora. Operator nie weryfikował pozostałych fiszek.
Fiszki, które nie posiadały podpisu elektronicznego, zostały przesłane poza terminem naboru, lub które nie zostały poprawnie wypełnione, nie były brane pod uwagę przy tworzeniu listy rankingowej.
Osoby, które zostały wstępnie zakwalifikowane do projektu (przyjęte w ramach wartości dofinansowania), zobowiązane są do dostarczenia formularza zgłoszeniowego wraz z załącznikami do Biura Obsługi Klienta w Gliwicach bądź w Bytomiu w ciągu 7 dni roboczych od dnia następnego od zamieszczenia listy rankingowej (sprawdź harmonogram pracy naszych Biur Obsługi Klienta w październiku).
Lista dokumentów znajduje się w Regulaminie naboru do projektu.
UWAGA – w tym naborze obowiązują wzory dokumentów ważne do dnia 29.09.2024r.
Dokumenty można składać osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub podmiotu prowadzącego działalność kurierską. Za dzień skutecznego doręczenia dokumentów zgłoszeniowych do operatora uznaje się dzień ich faktycznego wpływu do operatora. Operator pozostawia bez rozpatrzenia dokumenty zgłoszeniowe, które wpłyną po terminie.
Ważne: Rekrutacja nie jest prowadzona z udziałem przedsiębiorstw czy firm szkoleniowych.
Biuro Obsługi Klienta GLIWICE, ul. Bojkowska 37 budynek 4 pok. 122, 44-100 Gliwice
Biuro Obsługi Klienta BYTOM (mobilny), ul. Siemianowicka 98, 41-900 Bytom (otwarty zgodnie z harmonogramem)
tel. 534657310, e-mail: 1017centralny@gapr.pl