Górnośląski Akcelerator Przedsiębiorczości Rynkowej sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko: PRACOWNIKA/CY SEKRETARIATU – ARCHIWISTY/TKI
Główne obowiązki na stanowisku pracy:
- Prowadzenie bieżącej obsługi sekretariatu spółki.
- Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
- Obsługa i dbanie o prawidłowy przebieg procesu obiegu dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej.
- Odbieranie dokumentów za pośrednictwem platformy elektronicznej e-PUAP, e-US, Mobilet, e-doręczenia itp.
- Rozliczanie wysyłki pocztowej na poszczególne działy / projekty na potrzeby księgowości;
- Obsługa połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej.
Wymagania:
- minimum średnie wykształcenie
- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok
- prawo jazdy kat. B
- dobra znajomość pakietu MS Office
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- odpowiedzialność, rzetelność i zaangażowanie
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- wysoka kultura osobista
Szczegóły zatrudnienia:
- umowa o pracę na pełny etat
- zatrudnienie od maja 2025r.
Termin i miejsce składania dokumentów:
CV oraz inne dokumenty aplikacyjne prosimy składać do dnia 9 maja 2025 r. osobiście lub pocztą na adres:
Górnośląski Akcelerator Przedsiębiorczości Rynkowej sp. z o.o., ul. Wincentego Pola 16, 44-100 Gliwice
– lub przesłać mailem na adres: rekrutacja@gapr.pl z dopiskiem: nabór na stanowisko Pracownika/ca Sekretariatu – Archiwistka/a