Jako, że jeden z oferentów zadał następujące pytanie, Zamawiający odpowiada jak następuje:
- Pytanie 32
„Czy zapis, że na posiedzeniu niejawnym oferty będą sprawdzane pod względem formalnym oznacza, że cena oferty powinna być złożona w oddzielnej, zamkniętej kopercie?”
Odpowiedź 32 na Pytanie 32
Nie, cena łączna powinna być uwidoczniona w ofercie tj. w formularzu ofertowym a rozbicie cen na zadania w załączniku nr 2 do oferty.
- Pytanie 33
„Prosimy o podanie czy inwestycja jest finansowana ze środków publicznych”
Odpowiedź 33 na Pytanie 33
Nie, rozpatrywana inwestycja nie jest finansowana ze środków publicznych.
- Pytanie 34
„We wzorze umowy brak jest paragrafów 17 i 18. Prosimy o uzupełnienie lub nadanie prawidłowej numeracji.”
Odpowiedź 34 na Pytanie 34
Dziękujemy za zwróconą uwagę, prawidłowa numeracja przedstawia się następująco: istniejący paragraf 19 przybiera numer 17, siniejący paragraf 20 przybiera numer 18.
- Pytanie 35
„Czy Zamawiający udostępni uczestnikom postępowania do wglądu oferty innych, pozostałych oferentów?”
Odpowiedź 35 na Pytanie 35
Nie, Zamawiający nie udostępni innym uczestnikom postępowania oferty pozostałych oferentów.
- Pytanie 36
„W SIWP nie przedstawiono procedury odwoławczej na etapie postępowania przetargowego. Prosimy o wskazanie procedur odwoławczych”
Odpowiedź 36 na Pytanie 36
Odmowa, Zamawiający nie przewiduje żadnych procedur odwoławczych na etapie postępowania przetargowego.
- Pytanie 37
„Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany technologii wykonania drogi startowej, drogi kołowania, płyty postojowej i pozostałych dróg na spełniające wymogi przetargu technologie, które były już wcześniej stosowane na innych polskich lotniskach ?”
Odpowiedź 37 na Pytanie 37
Tak, możliwość tak została przewidziana w SIWP Rozdział II – Ogólne wytyczne wykonawcze w punkcie 4 i tak:
„4. Zamawiający dopuszcza stosowanie zamiennej technologii stabilizacji (podbudowy) drogi startowej i dróg kołowania pod warunkiem:
- spełnienia warunków opisanych w annex 14 t.1 ICAO dotyczących nośności drogi startowej, dróg kołowania i płyty postojowej opisanych w pkt 2.6 „nośność nawierzchni”,
- wyliczenia projektowanej wartości PCN wg metody ACN – PCN opisanej w Aerodromes Design Manual Part 2 – Taxiways, Aprons And Holding Bays oraz Aerodromes Design Manual Part 3 – Pavements,
- spełnienia obowiązujących norm i przepisów techniczno-budowlanych, w tym:
- Normy No-17-A200:2006 Nawierzchnie lotniskowe z betonu asfaltowego – Wymagania i badania,
- Normy No-17-A204:2015 Nawierzchnie lotniskowe – nawierzchnie z betonu cementowego. Wymagania i metody badań,
- Normy No-17-A500:2016 Nawierzchnie lotniskowe i drogowe. Badania Nośności,
- Normy No-17-A501:2015 Nawierzchnie lotniskowe – Badania Szorstkości,
- Normy No-17-A502:2015 Nawierzchnie lotniskowe – Badania Równości,”
- Pytanie 38
„W celu zapoznania się z odpowiedziami na pytania i uwzględnienia ich w przygotowaniu najkorzystniejszej oferty, prosimy o przesunięcie terminu składania ofert tak, żeby wskazywał on datę późniejszą o 14 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiającego ostatnich odpowiedzi na złożone w prawidłowym terminie pytania”
Odpowiedź 38 na Pytanie 38
Odpowiedź na Pytanie 33 znajduje się w Komunikacie Komisji Przetargowej nr 7 z dnia 12 czerwca br.