W CZASIE TEJ WYJĄTKOWEJ SYTUACJI EPIDEMICZNEJ, MOŻECIE NA NAS LICZYĆ!
Zespół EEN podjął liczne działania, które zapewniają stały kontakt z klientami, zachowując jednocześnie wszelkie zasady bezpieczeństwa.
Zapewniamy, że:
- niezmiennie pozostajemy do Waszej dyspozycji!
- jeden z konsultantów EEN jest dostępny w siedzibie Ośrodka codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00;
- na bieżąco odbieramy maile i telefony – polecamy kontakt za pośrednictwem telefonów komórkowych, które można znaleźć tu: Enterprise Europe Network – kontakt
Żadne pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi!
- wybieramy odpowiednie narzędzia, aby utrzymać ciągłość biznesową – rezygnując z podróży służbowych czy spotkań „na żywo” jesteśmy w stanie przeprowadzić niezbędne konsultacje telefonicznie, mailowo lub w trakcie telekonferencji;
- zaplanowane na najbliższy czas szkolenia przenosimy w całości do sieci i będą przeprowadzone on-line. Wsłuchujemy się w Wasze potrzeby, a tematykę dostosowaliśmy do aktualnej, dynamicznej sytuacji.
Ufamy, że dzięki tym działaniom będziemy mogli pomóc przedsiębiorcom w zachowaniu ciągłości usług, a nawet w opracowaniu planu i strategii na ten trudny czas.
Harmonogram działań w zakładce „Aktualności projektowe”
oraz na naszym profilu na Facebooku – https://www.facebook.com/EEN.GAPR.Gliwice/
Nasze najbliższe działania:
- Międzynarodowy matchmaking online – Brokerage Event: boosting technology transfer in Central Europe.
https://ketgate-central-europe-brokerage-event.b2match.io/
- Indywidualne doradztwo online w zakresie:
- Kooperacji międzynarodowej przedsiębiorstw w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Francji, Belgii, Holandii i Czechach.
- Transgranicznego świadczenia usług i delegowania pracowników.
- Legalności zatrudnienia cudzoziemców i prawo pracy.
- Webinarium „Jak nie stracić rynków zagranicznych oraz rozwijać eksport w kryzysie” już w czerwcu! – szczegóły wkrótce.