logo unii

pl / en

BIP

Nabór 9 do projektu – LISTA RANKINGOWA (okres naboru: 05.05.2025 – 09.05.2025) – 10.17 FESL

pobierz pdf

W związku z przeprowadzonym naborem  fiszek zgłoszeniowych w ramach projektu „Wsparcie osób dorosłych z subregionu centralnego województwa śląskiego w zakresie nabywania zielonych kompetencji/kwalifikacji” w okresie 05.05.2025 – 09.05.2025 na usługę: szkolenie/walidacja/certyfikacja, poniżej zamieszczamy listę rankingową fiszek zgłoszeniowych.

 

GAPR C1 _2025 05 05 do 2025 05 09 gen 2025 05 14, 11.57.59

 

INDYWIDULANY NUMER FISZKI ZGŁOSZENIOWEJ ZNAJDUJE SIĘ NA PIERWSZEJ STRONIE TWOJEJ FISZKI:

 

Zgodnie z §2 ust. 5 punkt 3 Regulaminu naboru do projektu LISTA RANKINGOWA obejmuje wszystkie fiszki zgłoszeniowe poprawnie złożone w tym:

  • fiszki zgłoszeniowe przyjęte do projektu w ramach wartości dofinansowania dostępnej w danej rundzie naboru (tj. wstępnie zakwalifikowane do projektu),
  • fiszki zgłoszeniowe przyjęte i zarejestrowane poza dostępną wartością dofinansowania (niezakwalifikowane do dalszego etapu).

 

Jeżeli więcej fiszek uzyskało taką samą liczbę punktów – pod uwagę było brane kryterium wiekowe.

Jedna osoba może złożyć tylko jedną fiszkę zgłoszeniową w danej rundzie naboru u wybranego przez siebie operatora. W przypadku powtórnej wysyłki fiszki w niniejszym naborze przez tę samą osobę, weryfikowana była tylko fiszka, która jako pierwsza w kolejności wpłynęła na konto e-mailowe operatora. Operator nie weryfikował pozostałych fiszek.

Fiszki, które nie posiadały podpisu elektronicznego, zostały przesłane poza terminem naboru, lub które nie zostały poprawnie wypełnione, nie były brane pod uwagę przy tworzeniu listy rankingowej.

 

Osoby, które zostały wstępnie zakwalifikowane do projektu (przyjęte w ramach wartości dofinansowania), zobowiązane są do dostarczenia dokumentów w ciągu 7 dni roboczych od dnia następnego od zamieszczenia listy rankingowej (tj. do 23.05.2025r.)

  • w przypadku wyboru ścieżki wsparcia typ I należy złożyć formularz zgłoszeniowy wraz z załącznikami,
  • w przypadku wyboru ścieżki wsparcia typ II należy złożyć formularz zgłoszeniowy wraz z załącznikami oraz dodatkowo deklarację wyboru usługi rozwojowej wraz z kartami usług.

 

Dokumenty można złożyć w formie papierowej (osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub podmiotu prowadzącego działalność kurierską) lub też za pośrednictwem poczty elektronicznej – podpisane elektronicznie, na adres operatora 1017centralny@gapr.pl. Dokumenty w wersji elektronicznej powinny być odpowiednio zabezpieczone przed wysyłką do operatora. Możliwe jest przesłanie podpisanych elektronicznie dokumentów w formie „paczki” – jest to równoznaczne z podpisaniem wszystkich dokumentów zawartych w „paczce”.

 

Lista dokumentów znajduje się w Regulaminie naboru do projektu.

 

Za dzień skutecznego doręczenia dokumentów zgłoszeniowych oraz deklaracji wyboru usług rozwojowych (jeżeli dotyczy) do Operatora uznaje się dzień ich faktycznego wpływu do Operatora (w przypadku dokumentów w wersji papierowej należy je składać w godzinach pracy Operatora, natomiast dokumenty w wersji elektronicznej należy złożyć do końca ostatniego dnia wyznaczonego terminu). Operator pozostawia bez rozpatrzenia dokumenty zgłoszeniowe, które wpłynęły po terminie.

 

Sprawdź harmonogram pracy naszych Biur Obsługi Klienta

 

 

W przypadku niezłożenia dokumentów zgłoszeniowych lub złożenia ich po terminie, osoba zainteresowana uczestnictwem w projekcie traci możliwość dalszego udziału w procesie rekrutacji w danym naborze.

 

  • Podpis elektroniczny – może mieć formę kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.

 

Ważne: Rekrutacja nie jest prowadzona z udziałem przedsiębiorstw czy firm szkoleniowych.

Biuro Obsługi Klienta GLIWICE, ul. Bojkowska 37 budynek 4 pok. 122, 44-100 Gliwice

Biuro Obsługi Klienta BYTOM (mobilny), ul. Siemianowicka 98, 41-900 Bytom

tel. 534657310, e-mail: 1017centralny@gapr.pl