Górnośląska Agencja Przedsiębiorczości i Rozwoju sp. z o.o. wraz z partnerami projektu Enterprise Europe Network zaprasza firmy oraz instytuty badawcze do udziału w KOLEJNEJ EDYCJI SPOTKAŃ BROKERSKICH FUTURE MATCH NA TARGACH IT/ICT CEBIT 2016 w dniach 14-18 marca 2016 r. w Hanowerze.
Targi CeBIT to jedno z największych spotkań przedstawicieli sektora teleinformatycznego i gospodarki cyfrowej na świecie. Targi rokrocznie przyciągają setki tysięcy zwiedzających z całego świata. Podczas targów odbędą się nie tylko wystawy, ale także spotkania i seminaria.
Spotkania Brokerskie Future Match dają możliwość znalezienia zagranicznych partnerów handlowych i potencjalnych kooperantów w branży informatycznej, telekomunikacyjnej i wielu innych. Spotkania mają formę zaaranżowanych wcześniej, półgodzinnych rozmów odbywających się w Hali nr 6 na stoisku A18/A27.
Udział w spotkaniach i targach pozwala uzyskać najnowsze informacje na temat trendów ICT i innowacji rynkowych, wypromować własne produkty i technologie, znaleźć partnerów do współpracy oraz podjąć dyskusję na temat nowych projektów badawczych w ramach programu Horyzont 2020.
Aby wziąć udział w spotkaniach należy :
- zarejestrować się oraz zamieścić profil przedsiębiorstwa, instytucji na stronie https://www.b2match.eu/futurematch2016 w zakładce register for this event;
- w zakładce participants znajdą się wszystkie zarejestrowane międzynarodowe firmy i instytucje wraz z informacją o profilu ich działalności oraz rodzaju poszukiwanej współpracy https://www.b2match.eu/futurematch2016/participants Spośród tych firm można dokonać wyboru partnerów do rozmów;
- w indywidualnym kalendarzu on-line zarezerwować datę i godzinę spotkania z wybranymi firmami. Kalendarz można na bieżąco aktualizować;
- 30-minutowe spotkania brokerskie Future Match odbędą się w dniach 14-18 marca 2016 r. na stoisku A18/A27 w pawilonie 6, przy ponumerowanych stolikach.
Ważne terminy:
- Rejestracja profili potrwa do 29 lutego 2016 r.
- Wybór partnerów do rozmów indywidualnych od 1 – 29 lutego 2016 r.
- Spotkania odbędą się w dniach 14-18 marca 2016 r. (Oficjalnym językiem spotkań jest język angielski)
Informacje organizacyjne:
W ramach wyjazdu i opłaty rejestracyjnej 110,00 EUR bez VAT proponujemy Państwu:
- bilety wstępu na targi w ramach opłaty rejestracyjnej na Spotkania Brokerskie dla dwóch osób (regularna cena biletów 55 EUR/dzień/os);
- udział w umówionych wcześniej spotkaniach z zagranicznymi firmami i instytucjami;
- pomoc w znalezieniu zakwaterowania w trakcie trwania targów (koszt dojazdu, noclegów w prywatnych kwaterach i wyżywienia pokrywa uczestnik).
DLA PIERWSZYCH TRZECH FIRM OPŁATA REJESTRACYJNA POKRYWANA PRZEZ PROJEKT ENTERPRISE EUROPE NETWORK
W razie rezygnacji z udziału w spotkaniach brokerskich, nie można ubiegać się o zwrot opłaty rejestracyjnej.
Darmowa rejestracja na nabywców i użytkowników:
Potencjalnych nabywców, użytkowników, partnerów współpracy z sektorów innych niż ICT (np.: medycyna, motoryzacja, energetyka, itp.) szukający produktów, usług związanych z ICT lub know-how są zaproszeni do udziału w imprezie oraz zwolnieni od kosztów rejestracji.
Osoby zainteresowane wyjazdem prosimy o kontakt najpóźniej do 20 lutego 2016 r.
Szczegółowych informacji udziela: Łukasz Szojda, tel.: 32/339-31-67, e-mail: lszojda@gapr.pl