Informujemy, iż nastąpiła zmiana harmonogramu naborów w ramach projektu „Szkolenia na sukces! Wsparcie osób dorosłych w zakresie podnoszenia kompetencji i kwalifikacji zawodowych w subregionie CENTRALNYM woj. śląskiego”. Link do harmonogramu naborów
W związku z przeprowadzonym naborem fiszek zgłoszeniowych w ramach projektu „Szkolenia na sukces! Wsparcie osób dorosłych w zakresie podnoszenia kompetencji i kwalifikacji zawodowych w subregionie CENTRALNYM woj. śląskiego” w okresie 09.06.2025 – 13.06.2025, na usługi typu szkolenie/walidacja/certyfikacja, poniżej zamieszczamy LISTĘ RANKINGOWĄ fiszek zgłoszeniowych.
Harmonogram godzin otwarcia BOK w LIPCU 2025 BOK STACJONARNY: Gliwice ul. Bojkowska 37 Budynek 4 pok. 121, 32 461 29 22 PONIEDZIAŁEK 1 9:00 – 17:00 2 9:00 – 17:00 3 9:00 – 17:00 4 8:00 – 16:00 5 9:00 – 12:00 6 7 8:00 – 16:00 8 13:00 – 17:00 9 9:00 […]
W związku z przeprowadzonym naborem fiszek zgłoszeniowych w ramach projektu „Szkolenia na sukces! Wsparcie osób dorosłych w zakresie podnoszenia kompetencji i kwalifikacji zawodowych w subregionie CENTRALNYM woj. śląskiego” w okresie 09.06.2025 – 13.06.2025, na usługi typu szkolenie/walidacja/certyfikacja, poniżej zamieszczamy LISTĘ RANKINGOWĄ fiszek zgłoszeniowych.
W dniu dzisiejszym rozpoczynamy piąty nabór fiszek do projektu „Szkolenia na sukces! Wsparcie osób dorosłych w zakresie podnoszenia kompetencji i kwalifikacji zawodowych w subregionie CENTRALNYM woj. śląskiego!” Jaki jest termin składania fiszek? Od 09.06.2025 do 13.06.2025. Nie rozpatrujemy fiszek złożonych poza tym terminem! Kolejność zgłoszeń nie ma znaczenia! Nabór dotyczy usług rozwojowych typu STUDIA PODYPLOMOWE. […]
Informujemy, iż w dniu 20 czerwca 2025r. (piątek) Biuro Obsługi Klienta w Gliwicach i Biuro Projektu w ramach projektu „Szkolenia na sukces! Wsparcie osób dorosłych w zakresie podnoszenia kompetencji i kwalifikacji zawodowych w subregionie CENTRALNYM woj. śląskiego” będą nieczynne. Terminy składania wszelkich dokumentów zostają wydłużone o 1 dzień. Harmonogram Biur Obsługi Klienta