Strona używa ciasteczek (cookies). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Czytaj więcej



pl / en

BIP

LITERY

KONTRAST

Zakup materiałów biurowych

pobierz pdf

W związku z realizacją projektu pt. „W pracy ważny (nie)pełnosprawny” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Górnośląska Agencja Przedsiębiorczości i Rozwoju sp. z o.o. zaprasza do składania ofert na materiały biurowe w trybie zapytania o cenę.

 

Lp. Nazwa Ilość

1

Papier IQ ALLROUND A4 80g

10 ryz

2

Toner do drukarki HP Color Laser Jet CP 2025 (CC530A – black) – oryginał

1 szt.

3

Koszulki krystaliczne Esselte A4 (100szt./op.) 5 op.

4

Koszulki poszerzane Esselte Maxi A4 (25szt./op.) 5 op.

5

Korektor w taśmie Tipp-Ex Mini Pocket Mouse (szer. 5mm) 2 szt.

6

Okładki do bindowania skóropodobne (niebieskie) 2 op.

7

Folia do bindowania (transparentny) 2 op.

8

Płyty CD Verbatim 50 szt.

9

Płyty DVD Verbatim 25 szt.

10

Kalkulator CASIO HL-820VER 1 szt.

11

Chusteczki do czyszczenia ekranów LCD APLI (100szt./op.) 2 op.

12

Polecenie wyjazdu służbowego M&P (typ: 505-3) 2 szt.

13

Żelopis Pentel energel BLN75-C 0,5 mm (niebieski) 5 szt.

14

Wkład do Pentel Energel LRN5-C (niebieski) 5 szt.

15

Dziennik korespondencyjny (10 pozycji na jednej kartce, 100 kartkowy) 1 szt.

16

Teczka skrzydłowa Caribic VAUPE (tektura z folią PP, zamykana na gumkę, 2cm, różowa) 2 szt.

17

Teczka skrzydłowa z gumką VAUPE (tektura z folią PP, grzbiet 4 cm, czerwona) 1 szt.

18

Teczka BOX Caribic VAUPE (tektura z folią PP, zamykana na gumkę, 5cm, różowa) 1 szt.

19

Teczka segregująca LEITZ (6 przekładek, czerwona) 2 szt.

20

Spinacze biurowe (małe, kolorowe) 2 op.

21

Długopis PARKER VECTOR stalowy 1 szt.

22

Długopis PARKER VECTOR czarny 1 szt.

23

Wkład do długopisu PARKER (niebieski) 2 szt.

24

Ołówek automatyczny Rotring Tikky 0,5mm 1 szt.

25

Wkłady do ołówka automatycznego Rotring HB 0,5mm 1 op.

26

Segregator A4 (50 mm, wzmocnione metalową listwą na dole, szary) 6 szt.

27

Cienkopis Triplus Fineliner S334 STAEDTLER (czerwony)

1 szt.

28

Cienkopis Triplus Fineliner S334 STAEDTLER (czarny)

1 szt.

29

Mazak wodoodporny Herlitz Colli-marker (czarny i czerwony) 2 szt.

30

Samoprzylepne zakładki indeksujące Post-it (683-VAD1, zestaw promocyjny: 2x zakładki wąskie + 2 x zakł. Strzałki) 1 op.

31

Kubek magnetyczny na spinacze Fellowes Office Suites 2 szt.

32

Zakładki indeksujące DONAU (5 kolorów) 2 op.

33

Pojemnik na dokumenty ESSELTE Europost Vivida (czerwony) 3 szt.

34

Baterie alkaliczne 9V 2 szt.

35

Koperty C4 SK białe 50 szt.

36

Ołówek Stabilo Othello HB (bez gumki) 3 szt.

37

Gumka PENTEL mała 2 szt.

38

Taśma klejąca ekonomiczna Scotch 3 szt.

39

Klej w sztyfcie Donau 2 szt.

40

Zszywacz SAX 39 czerwony 1 szt.

41

Rozszywacz 1 szt.

 

Czas na realizację 10 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia, pod rygorem utraty mocy przez zamówienie.

Dodatkowo informujemy, że w przypadku złożenia zamówienia w Państwa firmie, podczas dostarczania towaru konieczna będzie obecność Państwa pracownika, zaś samo dostarczenie towaru musi się odbyć osobiście przez firmę a nie za pośrednictwem np. firmy kurierskiej.
Forma płatności: przelew.
Prosimy o dostarczenie informacji cenowej do dnia 14 listopada 2014r. do godz. 15:00 na mail: milnicka@gapr.pl  (podpisana przez osobę uprawnioną i zeskanowana oferta) lub faksem: 32 33 93 117 lub osobiście/pocztą.

Oferty złożone po terminie, niekompletne, częściowe, wariantowe lub złożone na formularzu innym niż dostarczony przez Zamawiającego nie będą rozpatrywane.
Zastrzegamy sobie prawo do zamówienia wybranych elementów z powyższej specyfikacji. Oferty oceniane będą pod względem najniższej sumarycznej ceny brutto pozycji ze złożonej oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru oferty bez podania przyczyny.
W przypadku pytań proszę o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 32 339 31 66 z Panią Magdaleną Ilnicką-Majchrzak.

 

Zapraszamy do składania ofert,

Z poważaniem,

Bogdan Traczyk
Prezes Zarządu

Załączniki:
Załącznik nr 1 – forumularz ofertowy.doc