Rybnik, ul. Kościuszki 54, 3p. pok. 303
tel. 32 706 17 01, 1017zachodni@gapr.pl
Biuro obsługi klienta znajduje się w budynku Politechniki Śląskiej. Budynek jest w pełni dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami – brak barier architektonicznych, dostępna winda.
Jak do nas dotrzeć?
Jesteśmy w odległości 10 min spaceru od Rynku, jest również możliwość zaparkowania samochodu na parkingu dla gości.
Pociągiem
Biuro zlokalizowane jest w przyjaznej odległości (300 m) od dworca PKP.
Autobusem
Niedaleko znajduje się przystanek autobusowy: Śródmieście Kościuszki obsługujący linie: 2,10,16,18, 19,23,28,45,46,48,51,52, a w odległości 2 km – Dworzec Komunikacji Miejskiej.
Godziny otwarcia:
Poniedziałek, piątek 8:00 – 16:00 UWAGA! w dniach 6, 9, 16 i 27 czerwca, w trakcie działania BOK mobilnego, Biuro Obsługi Klienta w Rybniku jest nieczynne W dniu 20.06.2025 r. Biuro Obsługi Klienta w Rybniku jest nieczynne. |
Żory, ul. Boczna 8
Mobilne Biuro obsługi klienta znajduje się w budynku Żorskiego Parku Przemysłowego.
Jest to kompleks przemysłowy położony w północnej części Żor, oddalony o ok. 2 km od drogi krajowej nr 81 Katowice-Wisła-Cieszyn i ok. 5 km od autostrady A1.
Biuro znajduje się na parterze, pokój nr 20.
Budynek jest w pełni dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami – brak barier architektonicznych, dostępna winda.
Jak do nas dotrzeć?
Jesteśmy w odległości 3 km autem od Rynku ( spacerem to dystans 25 minut) przy budynku jest również możliwość zaparkowania samochodu na parkingu dla gości.
Pociągiem
Biuro zlokalizowane jest w odległości (850 m) od stacji PKP. Stacja obsługuje połączenia EC107, IC106, IC107, ZKA619, ZKA54100
Autobusem
Niedaleko znajduje się przystanek autobusowy: Boczna- Park Przemysłowy linia 03,04
(140m od budynku) a w odległości 600 m – Mikołowska-Boczna linia 69
Harmonogram:
6 i 9 czerwca 2025 w godzinach 8:00 – 16:00 16 i 27 czerwca 2025 w godzinach 7:30 – 15:30 |