logo unii

pl / en

BIP

Biura Obsługi Klienta – jak dojechać

pobierz pdf
Biuro Obsługi Klienta RYBNIK

 
Rybnik, ul. Kościuszki 54, 3p. pok. 303

tel. 32 706 17 01, 1017zachodni@gapr.pl

Biuro obsługi klienta znajduje się w budynku Politechniki Śląskiej. Budynek jest w pełni dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami – brak barier architektonicznych, dostępna winda.

 

Jak do nas dotrzeć?

Jesteśmy w odległości 10 min spaceru od Rynku, jest również możliwość zaparkowania samochodu na parkingu dla gości.

Pociągiem

Biuro zlokalizowane jest w przyjaznej odległości (300 m) od dworca PKP.

Autobusem

Niedaleko znajduje się przystanek autobusowy: Śródmieście Kościuszki obsługujący linie: 2,10,16,18, 19,23,28,45,46,48,51,52, a w odległości 2 km – Dworzec Komunikacji Miejskiej.

 

Biuro Obsługi Klienta ŻORY (mobilne) – otwarte zgodnie z harmonogramem

 

Żory, ul. Boczna 8
tel. 507 171 759,  1017zachodni@gapr.pl

 

Mobilne Biuro obsługi klienta znajduje się w budynku Żorskiego Parku Przemysłowego. Budynek jest w pełni dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami – brak barier architektonicznych, dostępna winda.